راهنمای خرید

لنز عسلی به چه پوستی میاد؟

لنز عسلی به چه رنگ پوستی میاد

لنزهای عسلی یکی از لنزهای رنگی زیبا و محبوب محسوب می شود. تنوع رنگ-تناژ بالا و ترکیب رنگ های دیگر با رنگ عسلی از برندهای مختلف ، لنزهای عسلی را در کنار لنزهای طوسی به یکی از لنزهای پرفروش تبدیل کرده است.

لنزهای عسلی در حقیقت ترکیبی از رنگ قهوه ای روشن و طلایی هستند در سایه ها و درجه تناژهای مختلف. جدا از لنزهای عسلی ، رنگ های ترکیبی این لنزها زیبایی فوق العاده ای را می تواند در چشم افراد ایجاد کند.

* اگر برای اولین بار قصد خرید و استفاده از لنز رنگی یا طبی دارید، لطفا به چشم پزشک یا اپتومتریست مراجعه و سایز چشم خود را بصورت دقیق داشته باشید.

انواع لنزهای عسلی

کاربرد لنزها: لنزهای رنگی عسلی علاوه بر انواع پلانو (بدون نمره) که برای مصارف زیبایی استفاده می شود. در برخی برندها دارای انواع طبی رنگی نیز می باشد که برای چشم های ضعیف در نمره های مختلف، توسط چشم پزشک توصیه می شود.

مدت زمان استفاده: لنزهای رنگی عسلی از لحاظ مدت زمان استفاده -مانند دیگر لنزهای رنگی- در بازه های روزانه،ماهانه،فصلی(سه ماهه)، شش ماهه و سالانه موجود می باشند.

رنگ و طرح لنز : لنزهای عسلی از تنوع رنگی ترکیبی بالایی برخودار است و انواع رنگ های ترکیبی آن مانند لنزهای عسلی روشن – عسلی طلایی – عسلی طوسی – عسلی طبیعی و … میتواند میکاپ و آرایش شما را تکمیل و جذاب کند. همچنین لنزهای عسلی در انواع دور مشکی – دور دار – دور محو و بدون دور برای بزرگنمایی، طبیعی بودن و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. پوشش دهی و کاور لنزها نیز یکی از مواردی است که میتوان موقع خرید لنز عسلی به آن توجه کرد ، مثلا یک لنزی در چشم یک نفر که زمینه چشم قهوه ای دارد میتواند نسبت به کسی که زمینه چشم مشکی دارد ، متفاوت به نظر برسد که این بستگی به پوشش دهی لنز  و رنگ طبیعی چشم فرد دارد.

لنز عسلی به چه رنگ پوستی میاد؟

لنز چشم عسلی با توجه به تنوع رنگ و تناژ میتواند برای هر تناژ چهره ای مناسب باشد. اگر رنگ پوست سفید ، سبزه ، گندمی یا تیره دارید، اینجا لنزهای رنگی عسلی فوق العاده ای وجود دارند که می توانند میکاپ و آرایش شما را کامل کنند.فقط باید هدف خود از خرید لنز رنگی را تعیین کنید. اینکه لنز را برای استفاده روزمره می خواهید یا برای استفاده در مراسم.

اما شاید بتوان گفت که اغلب لنزهای عسلی بیشتر برای افراد دارای تناژهای گرم که رنگ پوست تیره-گرم-گندمی-سبزه دارند مناسب است. البته این به هیچ وجه به این معنی نیست که لنزهای عسلی برای رنگ پوست سفید مناسب نباشد. رنگ های ترکیبی خاصی از لنزهای عسلی مانند لنزهای عسلی خاکستری یا عسلی آبی و حتی عسلی خالص می تواند برای افراد دارای پوست سفید فوق العاده باشد.

آرایش و میکاپ با لنز عسلی
آرایش و میکاپ با لنز عسلی

فارغ از رنگ پوست فرد ، لنزهای رنگی عسلی، یکی از محبوب ترین لنزها برای استفاده در مراسمات جشن و عروسی می باشد.

لنز عسلی به چه رنگ مویی میاد؟

ترکیب میکاپ و آرایش با لنز عسلی و موی رنگ مشکی میتواند جذابیت و زیبایی چهره شما را چندین برابر کند، اگرچه استفاده از لنز های عسلی با موی قهوه ای یا بلوند نیز میتواند برای فرد فوق العاده باشد. نوع آرایش و سلیقه فردی هر شخصی متفاوت و تعیین کننده است.

آرایش با لنز های عسلی

امروزه با تعدد رنگ های لنزهای رنگی عسلی از برندهای مختلف  ، حتی اگر لنز رنگی عسلی به چهره بدون آرایش فرد هم نیاید، میتوان چهره فرد را به شکل دلخواه میکاپ و آرایش کرد. استفاده از خط چشم مشکی ، رنگ کردن مو به رنگ دلخواه و استفاده از کرم های تغییر دهنده رنگ صورت میتواند ما را به آرایش و چهره دلخواهمان نردیکتر کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *