آموزشی

آرایش با لنز رنگی

آرایش با لنز رنگی

آرایش با لنز رنگی این روزها تبدیل به یکی از ترندهای آرایشی و میکاپ شده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به آرایش و استفاده از لنزهای رنگی علاقه دارید اما مطمئن نیستید که چه نوع آرایشی با کدام لنز تماسی رنگی می آید. سپس، ما در اینجا با چند نکته در مورد نحوه آرایش با لباس های رنگی آمده ایم.

انواع آرایش با لنزهای رنگی:

آرایش با لنز عسلی قهوه ای:

بطور کلی رنگ قهوه ای در لنزهای رنگی از تعداد و تنوع بیشتری برخوردار است. زیرا لنزهای قهوه ای باعث تغییر ظریف چشم می شوند و چشم را به حالت خیلی عجیبی تغییر نمی دهند، با این حال ممکن است با لنز های قهوه ای، آرایش کمی مشکل باشد. اگر از لنزهای قهوه‌ای تیره استفاده می‌کنید، از مدل‌های آرایش چشم تیره‌تر استفاده کنید. استفاده از آرایش خنثی تیره، سایه های عمیق تر قهوه ای را به زیبایی تکمیل می کند.

آرایش با لنز رنگی سبز:

اگرقبلا آرایش ها مختلف را با لنز سبز امتحان نکرده اید، ممکن است آرایش با لنز سبز هم برای شما چالش باشد و تصمیم گیری در مورد اینکه چه نوع آرایشی با آن ترکیب می شود سخت بنظر برسد. بگذارید این کار را برای شما ساده‌تر کنیم، زیرا رنگ سبز به خودی خود ترکیبی از رنگ طلایی و قهوه‌ای است و میکاپ های طلایی و قهوه ای البته در سایه های متناسب با رنگ پوست و لنز می تواند مناسب باشد.همچنین استفاده از آرایش برنزی رنگ چشم‌های شما را افزایش می‌دهد و به نوعی می تواند باعث برجسته نشان دادن چشم شود.

ترکیب لنز سبز با موی قهوه ای طلایی و لباس سفید

آرایش با لنز رنگی طوسی خاکستری:

شاید کمی عجیب باشد، لنز طوسی خاکستری با میکاپ های در تناژ نارنجی می تواند زیبا جلوه کند. این تناژها می توانند قهوه ای خنثی، سالمون، مس، هلو، نارنجی روشن و خربزه ای باشند. وقتی از این رنگها در میکاپ خود استفاده می کنید، ناخود آگاه سایه هایی از ته رنگ آبی از چشمان خاکستری شما بیرون میزند. پوشیدن این رنگ ها با لمس درخشش آبی روشن توجه را به چشمان شما جلب می کند. برای بزرگنمایی و جلب توجه بیشتر نیز این میکاپ فوق العاده است.(خارج از مطلب:این مطلب یک مقاله ترجمه شده از یک سایت هندی می باشد و هندی ها با رنگهای نارجی و خردل و زرد عجین شده اند و شاید این کمی دور از فرهنگ رنگ شناسی و رفتار ما ایرانی ها باشد!)

آرایش با لنز طوسی آیس کالر اسپینل گری

آرایش با لنزهای رنگی فندقی:

از آنجایی که رنگ چشم فندقی تمایل دارد از سایه های قهوه ای طلایی به کمی سبز متمایل شود، وقتی صحبت از انتخاب سایه چشم مناسب برای رنگ چشم فندقی به میان می آید، ترکیب یا حائل هایی از طلایی با صورتی خوب می شود. اگرچه، ترکیب و تنوع قهوه ای و سبز نیز به شما امکان می دهد آرایش خود را نیز متفاوت کنید.

آرایش با لنزهای رنگی آبی:

لنزهای آبی به معنای واقعی متفاوت از دیگر لنزها هستند و مخاطبین خاص خود را دارند. اگر لنز باز باشید حتما میدانید که لنزهای رنگ آبی فقط با آرایش چشم دودی بهترین ترکیب را دارند، فقط باید یک بار این ظاهر را امتحان کنید تا عاشق آن شوید.البته درجه سایه رنگ و تناژ چهره فرد نیز در میکاپ مناسب تاثیر گذار است.

آرایش با هر لنز رنگی:

دیده اید بعضی وقت ها بعضی روزها هیچ تمایلی به آرایش زیاد ندارید ، اما از طرفی نمی خواهید بدون آرایش از خانه خارج شوید. یکی از بهترین و زیباترین حالت هایی که میتوان تجربه کرد استفاده از لنز رنگی بدون آرایش یا یک آرایش ساده و مینیمالیستی است. چرا؟ چون در ساده ترین و مینیمالیستی ترین حالت، لنزها می توانند نقش پررنگ تری بازی کنند. یک رنگ در چشمان شما می تواند برای آرایشِ بدون آرایشِ شما معجزه کند. حتی نیازی نیست در این نوع آرایش خاص باشید، هر لنز رنگی با آرایشِ بدون آرایش میتواند زیبا باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *